Първоначално публикувано от 33Dandy
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сменям, сменям, а проблема си остава ...
Collapse
X
-
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКолега (викам ти така щот не ти знам името), като гледам ама хал хабер си нямаш от тия коли. Не се излагай, а вземи почети малко кое работи, кога, как, защо, като работи що работи, като не работи що не работи... причини за причинени неизправности... общо взето като гледам какви отговори даваш ме навежда на мисълта, че ама изобщо не знаеш как работи мотроника!, кой го казва.
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКолега (викам ти така щот не ти знам името), като гледам ама хал хабер си нямаш от тия коли. Не се излагай, а вземи почети малко кое работи, кога, как, защо, като работи що работи, като не работи що не работи... причини за причинени неизправности... общо взето като гледам какви отговори даваш ме навежда на мисълта, че ама изобщо не знаеш как работи мотроника!Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение, кой го казва.
Comment
-
Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщениеТя ламбда сондата на студена кола не играе роля при паленето. Едва след като загрее се подключва. При след '98 156 1.8TS е с принудително подгряване и пак и трябва време да започне компа да я чете. Та проблемът ти с паленето не е в ламбдата.
Докато колата е студена сигнала от ламбдата не се взима под внимание и компа работи с висок потенциал - на богата смес. Пусни една тестова програма с диаграмен прозорец и ще видиш156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Споко бате. Вярни са ти наблюденията горе долуОстави ги специалистите по алфа спарковете да натягат винтчетата и да си мислят, че всичко де лети се яде
Нас тука кучетата ни яли.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Е, ние не се заяждаме, само спорим. В спора се ражда истината.
Като загача компа и гледам на диаграма сигнала от ламбдата при студена кола той е около 1V. След време започва постепенно да пада и изведнъж горе-долу започва да играе в бедна богата смес (като синусоида един вид)
---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:30 ----------
Е, ние не се заяждаме, само спорим. В спора се ражда истината.
Като закача компа и гледам на диаграма сигнала от ламбдата при студена кола той е около 1V. След време започва постепенно да пада и изведнъж горе-долу започва да играе в бедна богата смес (като синусоида един вид)
Comment
-
Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщениеЕ, ние не се заяждаме, само спорим. В спора се ражда истината.
Като загача компа и гледам на диаграма сигнала от ламбдата при студена кола той е около 1V. След време започва постепенно да пада и изведнъж горе-долу започва да играе в бедна богата смес (като синусоида един вид)
---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:30 ----------
Е, ние не се заяждаме, само спорим. В спора се ражда истината.
Като закача компа и гледам на диаграма сигнала от ламбдата при студена кола той е около 1V. След време започва постепенно да пада и изведнъж горе-долу започва да играе в бедна богата смес (като синусоида един вид)Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
GTV
Comment
-
То проблема, че не е там не е. Просто това е едно глупаво решение на съвсем друг проблем.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Сигнал за скоростта на автомобила. Идва от централата на АБС-а. От таблото после отива в ЕКУ-то, което взема информацията за скоростта и изминати километри и ги има предвид в преминаването през режимите на работа на мотора. Когато автомобила е в движение се стреми да поддържа по-високи обороти на празен ход, за да може като освободиш от скорост по инерция да ти работи хидравлика, климатик, алтернатор, без проблем както и като върнеш газта да не ти работи мотора като моторна спирачка. С откачането на този пин когато се движи автомобила на скорост и се отнеме газта ще се усеща едно забиване муцуната и много бързо убиване на скоростта. Сигурно има и други неща за които не се сещам в момента.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТо проблема, че не е там не е. Просто това е едно глупаво решение на съвсем друг проблем.Last edited by Доко; d.m.y г., 10:03.
Comment
-
Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщениеНещо друго прави ли се след като се разкачи кабелчето? Имам предвид чистене на грешки, обучение?
п.с Говорим за туин спарк ?!!!Last edited by Доко; d.m.y г., 15:59.
Comment
Comment